AB Brand Tracking
AB Brand Tracking е съвместен продукт на Медийна агенция Аргент и на БлуПойнт, който съчетава дългогодишния опит на експертите в двете агенции по отношение на маркетинговите изследвания и медийната реклама. Целта е да се предостави инструмент, който подпомага стратегическите решения по отношение на дефинирането на рекламните бюджети.
На регулярна база се следи здравето на бранда, както и за заплахи от страна на конкурентни брандове. Данните, които AB Brand Tracking предоставя, са за различни групи от потенциални потребители:
- 25-54
- 18-49
- София
- Големи градове
- Малки градове
- Други групи от интерес сред потребители 18-65, градско население
Познаваемостта на брандовете се изследва в трите й нива:
– Неподпомогната познаваемост (unaided awareness)
– Подпомогната познаваемост (aided awareness)
Също така, чрез AB Brand Tracking се следят и:
– Имиджови параметри на водещите брандове във всяка категория;
– Склонност за покупка и склонност за замяна;
– Поведение при пазаруване;
– Демография на потребителите;
– Медийното потребление.